بنظرتون اسم گندم قشنگه برای دخترم؟؟

۹ پاسخ

خیلی قشنگه ها ولی من اطرافم هر کی این اسم گذاشته صورتش گندمی شده 😑

یه زمانی خیلی ترند شد و خیلی ها گذاشتن به نظرم اسم خاص تر پیدا کن

سلیقه ای هست دیگه من خوشم نمیاد بی معنی هست ، من خودمم هنوز هیچی به دلم نیست

گندم خیلی اسم نازیه اسم دختر دوست منم هست ولی بازم بگردم اسم زیاده وقتم زیاد داری گلم
آخرش هر چندتا اسم پیدا کردی اونی که بیشتر به دلت خودت میشینه بزار از کسی نظر نپرس چون هر کس سلیقه ای داره آدما متفاوتن

خیلی

خیلی منم گندم گذاشتم😻

نظر خودته ها ولی خب تسم قشنگ تر خیلی هست
حس میکنم تو اینده شاید مورد تمسخر بچه ها تو مدرسه قرار بگیره من خودم عاشق این اسم بودم تا اینکه بچه یکی از فامیلا همین مشکل داشت

آره خیلی

خیلی

سوال های مرتبط

مامان ئه‌وین مامان ئه‌وین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بچه هام مامان بچه هام ۴ ماهگی
مامان کرانچی پنیری مامان کرانچی پنیری ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نمکدون مامان نمکدون هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نیلا خانوم مامان نیلا خانوم ۱۱ ماهگی