خانوما دورپیج موسلین ۱۵۰۰خوبه یا زیاده؟؟؟

۱۱ پاسخ

والا اين قيمت عاليه
من امروز ٢٨٠٠-٣٨٠٠ قيمت گرفتم

عزیزم موسلین دو مدل داره یه لایه و دولایه،و قیمتاش فرق میکنه

اره خیلی خوب خریدم بزرگم هست
گذاشتم سایتشو
گالری آریل تو گوگل باید زد

قیمتش همین حدوداس

۸۹۰ خریدم

من ۱تومن اینا گرفتم

https://galleryaril.ir/

من ۴۵۰ خریدم
از ی سایت خیلی قشنگه

۱۵۰۰ خیلی گرونه
من آخرین بار ‌ک قبل از اینک‌نت قط بشه
۷۸۰ قیمت کردم
تودیع پیچ ک فقط کارش همین بود

تقریبا همینه ۹۹۰هم خربدن

خوبه تو همين قيمتاس

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان neneooo مامان neneooo ۱۳ ماهگی
مامان الوین مامان الوین ۸ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امیرحسین و 🤰 مامان امیرحسین و 🤰 ۸ ماهگی
مامان رهام♥️ مامان رهام♥️ ۳ ماهگی
مامان دخترنازم مامان دخترنازم هفته سی‌وهفتم بارداری