۳ پاسخ

عالیه

من که زیاد استفاده میکنم از ۷ ماهگی گذاشتمش اولا واینمیساد ولی الان خوب شده میرم بیرون میخوابه قشنگ لم میده برای خودش😅

بستگی به بچه داره
دختر من نمیمونه تو کالسکه

سوال های مرتبط