۱۳ پاسخ

سایز صفر هستن ست های بیمارستانی

عزیزم ست های بیمارستانی سایز صفر تا سه ما هستن

سایز ۰تا۳ ماه بگیر

بستگی به وزن نی نی داره اخرین سونو ببین وزنش چنده ولی ست های بیمارستانی همشون سایز صفر هستن

سایز صفر بخر

من صفر تا ۳ گرفتم ولی بیمارستانمم میده لباس بهش طبق وزنش

دو بزرگه صفر هم میبینی نی نی تپلی شد کوچیک بشه یک بهتره

سایز 0باید بخری

بیمارستانی سایز ۰ کلا

۲خیلی بزرگه

۱ بگیر

یک یا صفر

2 خیلی بزرگ‌ میشه

سوال های مرتبط

مامان آرتیام مامان آرتیام ۱۰ ماهگی
مامان امید زندگیم💙🩵 مامان امید زندگیم💙🩵 هفته سی‌ویکم بارداری