۷ پاسخ

روزه نگیر..

بنظرم روزه نگیر وقتی شیر خودت میدی واجب نیست عزیزم

من یه روز در میون روزه میشم روزاییم ک روزه هستم بیشتر با غذا سیرش میکنم بیشتر باهاش بازی میکنم ک شیر زیاد تخوره دیگه افطارم ک شد شیر پاستوریزه میخورم چایی برنج ارده این چیزا میخورم

خب گلم غذااگه بخوریم واسه یه وعده نهایتا دووعده پرمیشه توکل روز بایدغذابخوری ک شیرپربشه بازم نظره خودته
خدای نکرده کم کم انقدم پرنمیشه

شب مایعات زیاد بخور

روزاهم ب دخترت چندوعده خوراکی و غذا بده

من تااینجا خداروشکر اوکی بودم
چای کمرنگ چنتا لیوان میخورم.خرما چنتا بیشتر بخور ..پفیلا

نگیر عزیزم نگیر
هم بچت گناه داره هم بدنت
بازم خود دانی💙💫

روزه بگیری کم میشه
نباید بگیری

سوال های مرتبط