خانما نینی شمام وقتی خابه عاروغ نمییزنه

۸ پاسخ

اره نمیزنه

اگ نمیزنه شما باید بیست دقیقه بچه رو تو همون حالت نگه داره تا شیری ک خورده پایین بره

آره نمیزنه

نه عزیزم ولی خوب ده دقیقه نگه اش دار بالا بعد بزار بخوابه بعدم اگه بالا میاره به پهلو بزار تا یک ربع بیست هم حواست بهش باشه

ارع دیگه خسته میشم میزارمش بالا میاره باز🫤

😕😕بچم امشب همش نق میزنه

گاهی پیش میاد

نه نمیزنه

سوال های مرتبط