بچم باسنشو میده بالا همش چرا نمیره چهار دست و پا

۶ پاسخ

می‌ره عزیزم
پریناز منم دو ماهی بود اینجوری میکرد الان دو روزه دیگه چهار دست و پا میره

میخاد بلند شه

کم کم یاد میگیره میره نگران نباش

چندوقته این کارو میکنه

دختر منم نمی‌رفت تازه یک‌ماهه راه افتاده فقط ژستش رو می‌گرفت اون موقع همش می‌گفتیم چرا نمیره حالا الان باید التماسض کنم یه دقیقه بشین خراب کاری نکن

پسر منم
پسر من سینه خیز میره جلو قشنگ چهار دست و پا نمیره

سوال های مرتبط

مامان فندوق🌰❤️ مامان فندوق🌰❤️ ۱۷ ماهگی
مامان دیاکو مامان دیاکو ۱ سالگی