۸ پاسخ

پس من ۱۱شیر میخوزه تا صب بیذار میشه براب صبونه۷.۵تا۸بیدار میشه نیم ساعت بعذ صبونه

عزیزم درخواست میدی

از ۸ونیم ۹ که میخوابه تا ۵ونیم ۶ صبح

مگه هنوز قطع نکردی؟؟؟ من خواستم بیام ازت بپرسم چجوری قطع کردی

هر وقت بیدار شد بیدارش نکن

من کلا از شیر گرفتم یک ماهی هست😂🤣

۱ شب تا ۷ صبح بعضی وقتا دیر و زود میشه مثلا ۶ونیم یا ۷ ونیم

دکتر به من گفت وقتی بچه می‌خوابه تا ۷ ساعت بعد نباید شیر بخوره

سوال های مرتبط