وایی فردا دخملم این میپوشه😍🤩

۱۱ پاسخ

ای خداااا مبارکه 😍😍😍🥹

چندهفته ای عزیزم انشالله با دل خوش نی نی رو بغل بگیری و عملت راحت باشه

وایییی بسلامتی 😍😍😍

ای خدا خرگوش خانوم اسمشو چی میخوای بزاری

انشالله ب سلامتی فارغ شی منم دعا کن حامله بشم

ای جونم مبارکه عزیزم دست راستت رو سر من

سلامتی باش عزیزم

😍😍😍😍😍

بسلامتیییییی 😍فردا سزارینی؟
بیمارستان سرهمی رو‌نمیپوشونن ها . یه چیز دیگه ببر. بادی شلوار یا رکابی و دکمه دار و شلوار

سرهمی نبر برای بیمارستان

...

تصویر

سوال های مرتبط

مامان مهرسا 🩷🌸 مامان مهرسا 🩷🌸 ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد