میشه تجربتون رو در مورد پستونک گرفتن بگید

۵ پاسخ

سلام
پسر من ریفلاکس داشت باید بهش میدادم
و تا آخر ۷ ماهگی بهش دادم خیلی علاقه هم نداشت
بعد از پستونک بهش دندونگیرارو دادم که لثه‌هاش میخارید
جایگزین خیلی خوبی براش بود

رفتم خونه بابام پستونک یادم رفت ببرم
داروخونه هم نزدیک نبود ،نگرفتم
با بچه ها بازی میکرد از یادش رفت 😄

دختر من خیلی وابسته بود دیگه سرش رو قیچی کردم دادم بهش اولین بار موفق نشدم گذاشتم یه مدت گذشت دوباره همین کار رو تکرار کردم البته پیش خانواده ام چند سری بهش دادیم دیگه گذاشت کنار گفتیم دیگه نیست تموم شد البته گاهی تو داروخانه می‌گفت برام بخر دیگه میگفتیم برای نی نی هاس

وای وای یادم نیاد

من خیلی دخترم وابسته بوده کاری راهی بگی انجام دادم نشدکه نشداخرسریه روزرفته بودم خونه همسایه امون اش گذاشته بودمنم دعوت کردیودبعدفلفل تندخشک کرده بوداوردسرسفره که بریزیم تواش چندبارم گفته بود بهم که من بچه هاموبافلفل ازشیریاپستونک گرفتم وچون دخترمن بزرگ شده بود متوجه میشدهروی میزدم به پستونک می‌گفت بشورمیدونست باشستن ازبین می‌ره ولی فلفل که زدم ازبس تندبودمیشستی هم مزه اش نمیرفت

سوال های مرتبط

مامان بهار مامان بهار ۴ سالگی