۳روز زیاده بنظرم من هر بار فقط یه روز دادم اگه تب داشت ادامه بده
تا وقتی که تب نداشته باشه
تا هر زمان تب داشت ادامه بدید
معمولا یک روز و نصفی تب میکنن و بعد خوب میشه
دیگه میشه روز سوم ، هر ۸ ساعت باید بدی
تا ۳ روز....روز اول هر ۴ ساعت ، روز دوم هر ۶ ساعت، روز سوم هر ۸ ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.