۵ پاسخ

۳روز زیاده بنظرم من هر بار فقط یه روز دادم اگه تب داشت ادامه بده

تا وقتی که تب نداشته باشه

تا هر زمان تب داشت ادامه بدید
معمولا یک روز و نصفی تب میکنن و بعد خوب میشه

دیگه میشه روز سوم ، هر ۸ ساعت باید بدی

تا ۳ روز....روز اول هر ۴ ساعت ، روز دوم هر ۶ ساعت، روز سوم هر ۸ ساعت

سوال های مرتبط

مامان حلما و آرین💙🩷 مامان حلما و آرین💙🩷 ۲ ماهگی