۴ پاسخ

دختر منم همینجوری بود
بعد از واکسن حسابی دوید و اینطرف اون طرف رفت
بعدازظهرش خوابید، از خواب که بیدار شد دیگه اصلاً نمی‌تونست راه بره
فقط یه گوشه می‌نشست و گریه میکرد
موقع تعویض پوشک هم خیلی اذیت بود
شبش که خوابید، فردایی صبح بیدار شد دیگه کامل خوب شد و راه رفت

ولی تا ۳ روز جای واکنسنش سفت بود و ورم داشت
اصلاً هم اجازه نداد هیچ کمپرسی بذارم

هر طور شده براش بزار. اشکال نداره اگه گریه هم بکنه.از پدرشم کمک بگیر و سرگرمش کنبد اینطوری کمتر میترسه

چند روز زدی

حوله گرم بزار اگر خوب نشد برو بهداشت نشون بده

سوال های مرتبط

مامان نیکان و رایان مامان نیکان و رایان ۴ ماهگی