دختر منم همینجوری بود
بعد از واکسن حسابی دوید و اینطرف اون طرف رفت
بعدازظهرش خوابید، از خواب که بیدار شد دیگه اصلاً نمیتونست راه بره
فقط یه گوشه مینشست و گریه میکرد
موقع تعویض پوشک هم خیلی اذیت بود
شبش که خوابید، فردایی صبح بیدار شد دیگه کامل خوب شد و راه رفت
ولی تا ۳ روز جای واکنسنش سفت بود و ورم داشت
اصلاً هم اجازه نداد هیچ کمپرسی بذارم
هر طور شده براش بزار. اشکال نداره اگه گریه هم بکنه.از پدرشم کمک بگیر و سرگرمش کنبد اینطوری کمتر میترسه
چند روز زدی
حوله گرم بزار اگر خوب نشد برو بهداشت نشون بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.