۳ پاسخ

منم مثل شما بودم، دکتر بهم گفت بدنت سرده
موقع پریودی جوراب بپوشید، دمنوشای گرم بخورید در طول ماه، سردی رو کمتر بخورید انقدر خوب میشه
من ۱۰سالی اینطوری بودم الان دوسال خوب شدم

نه از وقتی که خونریزی شروع میشه حساب کن

ن از روزی که شرو میشه حسابه

سوال های مرتبط