پسرم سرفه میکنه فک کنم سرماخورده چی بدم بهش بدتر نشه؟ 🥺

۷ پاسخ

من هر وقت احساس سرماخوردگی می‌کنه بهش پلارژین ی سی سی میدم

عزیزم به دانه با بادوم با کل هر دو شو یکم بکوب ک نرم بشه بعد دم کن بهش بده خیلی خوبه

مونته لاکست پودره هر روز به ساشه تو شیرش تا ۱۰ روز

دختر من پلارژین خورد سرفه هاش هزار برابر شد بهش حساسیت داره
فقط نئوتادین بهش خوب جواب داد

هر ۸ ساعت پلارزن ۱۰ قطره
ازیترا ۱۰۰ اون‌نسبت به وزتشه
پروسپان هر ۸ ساعت ۲.۵ سیسی
پاراکید نسبت به وزنش

من همه داروی دادم خوب نشد اخر نشاسته گندم و فرنی درست کردم دادم خوب شد روزی 3 بار قبل خواب میدادم عالی بود

پلارژین

سوال های مرتبط