۸ پاسخ

من که نگرفتم
هرکس گرفته گفت بی استفاده اس بخاطر همین نگرفتم

من اونت گرفتم میگن خیلی خوبه

به نظر من اصلا استفاده نمیشه هزینه اضافس فقط

من برند ماماس پاپاس گرفتم

من گرفتم۵۸۰ تومن اگه چیز خوب بخای بگیری ک تا۴.۵ دیدم هس

چیکو خریدم

لبتو

من گرفتم ولی برندشو نمیدونم تو مغازه یدونه بود همون برداشتم 😂

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی روزهای ابتدایی تولد