۶ پاسخ

دوشنبه خواهر نخوابیدم پسرم تب داشته مستقیم

با سر شیشه ش بده

شوهرتو بفرست شیاف بخره
شیاف بهترین راه

اگه پایین نیومد شیاف بزار

سرما خورده؟
یکم باهاش ور برو تو خواب قطره قطره بهش پاراکیدشو بده که اونم اروم اروم بخوره
پستونک بده بهش از کنار پستونک قطره بده
اینجوری راحت تر میخوره

باید شیاغ استفاده کنی ولی حتما مقدارش رو بپرس دیگه تبش بالا نمیره

سوال های مرتبط