مامانا بچم خابه .هرکاری میکنم باد گلوش نمیاد چیکار کنم

۲ پاسخ

بعد ۲۰دقیقه اگه نیامد اشکال نداره به پهلو بنداز همیشه رو سطح شیبدار بخوابون که شیربرنگرده

همون روی شونت عمودی هم نگه داری اکیه

سوال های مرتبط