سلام عزیزان
آیا از بین رفتن حساسیت سینه توی هفته من طبیعیه؟

۸ پاسخ

نگران نباش مال من هی میره میاد

بله عزیزم خدارا شکر خوب میشه بعد از ۴ ماهه اول

مال من هم مثل شما بود

منم ندارم دعا کن شیر داشته باشیم

منم کلا کمتر شده فقط یکمی درد دارم

ن‌من هنوز‌دارم

واسه من میاد و میره

منم الان اصلا حساسیت ندارم نمیدونم چرا

سوال های مرتبط

مامان مهرسام و مانلی مامان مهرسام و مانلی هفته نوزدهم بارداری
مامان کنجد🎀🧚🏻‍♀️🎀 مامان کنجد🎀🧚🏻‍♀️🎀 ۱ ماهگی