از بین رفتن علائم بارداری تو هفته 11 طبیعیه

۵ پاسخ

برمیگرده منم الان اینجورم دوروزندارم بعدمی بینی یه روزازصبح تاشب داغونم

کاش منم بره به همه در حالت چندش نگاه میکنم

می‌ره میاد گلم من دوهفته ای بود حالت تهوع نداشتم باز دوسه روزه شروع شده

ارع عزیزم

اره. خداروشکر کن و کیف کن😁 البته میره میاد. من ۱۴ هفته رفته بود علائمم دوباره از ۱۷ هفته شروع شده🥲

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ودوم بارداری
مامان باران☔🩷 مامان باران☔🩷 هفته بیستم بارداری
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان دو قلو ها مامان دو قلو ها هفته سی‌وچهارم بارداری