خانما از بین رفتن علائم بعد ارضا طبیعیه؟

۲ پاسخ

خواهشا تجربیات منفیتونو اینجا بیان کنید، بخدا مادران باردار همینطور استرس دارن دادن انرژی منفی اصلا خوب نیس

نوالا من از بین رفت نگو بچم قلبش وایساده
البته دور از مال تو
امروز دومین روز سقطمه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان [ آووکادو 🥑 مامان [ آووکادو 🥑 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ام بارداری