از بین رفتن علایم بارداری طبیعیه

۵ پاسخ

کاش بره ولی میره بدتر برمیگرده

بله شاید کلا بی علایم شی شایدم برگرده

مال منم کلا می‌ره میاد اول بارداری که کلا علائم نداشتم

میره میاد گلم

کم و زیاد میشه
فک نکنم از بین بره

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پناه زندگیم💖 مامان پناه زندگیم💖 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دوستی مامان دوستی هفته نوزدهم بارداری
𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری