۴ پاسخ

آره طبیعیه
کلا همه علائم همش کم و زیاد میشن

برمیگرده باز
کلا همه چی طبیعیه جز خونریزی درد شدید یا فشار و قند بالا.. تهوع میره میاد ویار میره میاد
نگران نشو استرس نگیر❤️

می‌ره و میاد منم گاهی دارم گاهی نه

آره من فقط ی کوچولو داشتم الان ندارم

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ❤❤❤ مامان ❤❤❤ هفته هجدهم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته سی‌ودوم بارداری