عزیزم برو زیر دوش آب گرم تخلیه کن هم دردش گم میشه هم راحت هستش منم اون اوایل سینم سنگ شده بودازشیررفتم زیردوش آب گرم سینم گرفته بودم میدوشیدم
حتما شیر سینتو تخلیه کن خدایی نکرده شیر برنگرده
من روز چهارم نصف شب این بلا سرم اومد تا صبح گریه کردم و با شیر دوش دستی دوشیدم ولی فایده ای نداشت مثل سنگ شده بود.صبح نوبت مرکز بهداشت پسرم بود رفتم اونجا یه ماما دستکش پوشید تا میتونست سینه م رو ماساژ داد و گریه میکردم و جیغ میزدم ولی اون کار خودشو کرد. بعد سینه م به شیر افتاد. گفت باید با این روش بری زیر دوش ماساژ بدی نزاری شیر تو سینه ت بمونه
دیگه سینه م آروم شد
ببین اینجام گفتن برو زیر دوش پسر من بخاطر زردی شیرش رو کامل نمیخورد مثل تو شدم نوک سینمم زخم بود اول ی حوله یا کیسه اب گرم بزار روی سینت بعد با دستت از بالا و پایین ماساژ بده بیا سمت نوکش بعد برو زیر دوش اب گرم قشنگ بگیر زیر دوش و همینجوری ماساژ بده دورانی هم میتونی ماساژ بدی اگر شیرت سرریز شد ک هیچ اگر نشد اب گرم رو بعد ماساژ ولرم میکنی میگیری رو نوکش اولش یکم میسوزه از درد باید تحمل کنی و الا میری بستری میشی ابسه میکنه چرک میکنه خدایی نکرده مصیبته هاا پس تحمل کن بعد حموم هم بیا باد ملایم سشوار بگیر روش با شیرت یا ویتامین آچشمی یا هر پماد زخم سینه بزن روشو نایلون بکش بزار زخمت خوب شه شیردوش استفاده کنی اینو تو بیمارستان ب من یاد دادن راحت شدم قشنگ رگ هام متورم بود نمیشد ب پوستم دست زد جیغم درمیومد دیگ از امروزم شیشه نده بریز قطره چکان یا سرنگ بده ب بچت
من بیمارستانی که زایمان کردم خودشون گفتن به مشکل خوردی برا شیردهی بیا اینجا کمک کنیم حتی گفت شیردوش برقی داریم برات کمک میکنیم میدوشیم و مشکلتو حل میکنیم
باید شیرتو بدوشی توقع داری سینتو بگیره باید بیشتر سینه بدی یک درصد شیشه بدی بعدم شیرت نمیریزه من خیلی پر میشه همینجور میریزه
باید شیرتو بدوشی توقع داری سینتو بگیره باید بیشتر سینه بدی یک درصد شیشه بدی بعدم شیرت نمیریزه من خیلی پر میشه همینجور میریزه
شیر خودتو بدوش بریز تو شیشه بده بهش
شیرت رو بدوش حتما تا وقتی میاد بدوش و با شیشه بده بخوره
دکتر ها میگن نباید سر شیشه به بچه معرفی بشه اولش اونایی هم که هر دو رو میخورن کم هستن معمولا بچه ها شیشه رو ترجیح میدن راحت تره ، اگرم کسی جفتش رو میخواد بده باید ۱،۲ ماه اول رو فقط سینه بده که بچه کامل به سینه عادت بکنه بعدش وعده های کپی رو شیرخشک بده که سینه رو ول نکنه از اول سر شیشه بدی دیگه ول میکنه و طبیعی
خواهش میکنم انشاءالله که بهترشی
ببین من این چندتا راهو امتحان میکنم توهم امتحان کن شاید جواب گرفتی
تو خواب میدم بهش
یا پستونک میزارم تو دهنش یکم که مکید اروم در میارم سینه امو فشار میدم که سرش شیر بیاد میزارم دهنش
یا یک سیسی شیر خشک درست میکنم میریزم رو سینه ام سینه امو میزارم دهنش
یا شیر خشک و میزارم یکم بخوره بعد سریع در میارم از دهنش و سینه خودم و جایگزین میکنم ولی همچنان دارم از بالای سینه ام رو سینه ام شیر خشک میریزم وقتی گرفت دیگه نمیریزم
پسر من دو سه وعده پشت هم شیر خشک بخوره بعدش من مکافات دارم
اینجوری که بادستت میدوشی2قطره میآد اما زیردوش آب گرم باعث میشه رگ های شیری بازبشن بدوش حداقل دریک روز2بار برو زیر دوش سینت آروم میشه
نه باشیردوش دیگه آنجام نده همین که من گفتم برو زیر دوش آب گرم بادستت شیرسینت روآروم بریز
برو حموم زيردوش سينتو ماساژ بده شيرتم بياد تخليه شه با دست چون واسه منم بدجور زخم بود ودردناك فقط با دست تونستم بدوشم سينمو
وای مشکل منم هست
با هزار جور ترفند بهش شیر میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.