۳ پاسخ

سونو میکنه اگه فولیکولات رشد کرده باشن باز دارو میده و آمپول آزاد سازی میده که بزنی و بهت میگه کی رابطه داشته باشی

میخواد ببینه اگه فولیکول غالب داری آمپول ازادسازی برات بنویسه

سلام کسی تلگرام گروه برای بارداری سوال از خانما از تجربیاتشون میگن اگ میخوای عضو بشی بهم پیام بده عضو کنم @NAZli8816

سوال های مرتبط