دختر من رو یوبس کرد عوضش کردم
ولی خیلی خوبه
من میدم هم شیر خودم هم نان ۱دکتر گفته بود بده
من ب دخترم میدم البته نوزاد نیست دیگه
بنظرتون چکار کنم هم آپتامیل هم نان براش گرفتم نمیدونم از شیر یا شیشه
بچه ها من بچم هر کاری کنم شیر خشکش نمیگیره شیر خودمم کم سیر نمیشه
اره من میدم
اره خوبه من اوایل ازین میدادم خوب بود
بله من از زمانی که پسرم متولدشد دارم میدم تا به الان خداروشکر دوسه روز پیش هم بردم پیش دکترش ۹ کیلوشده
البته سه ماهگیش۸۷۰۰بود
همراه شیر خودم .چون اول شیر نداشتم
اره من میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.