۱۰ پاسخ

دختر من رو‌ یوبس کرد عوضش کردم
ولی خیلی خوبه

من میدم هم شیر خودم هم نان ۱دکتر گفته بود بده

من ب دخترم میدم البته نوزاد نیست دیگه

بنظرتون چکار کنم هم آپتامیل هم نان براش گرفتم نمیدونم از شیر یا شیشه

بچه ها من بچم هر کاری کنم شیر خشکش نمیگیره شیر خودمم کم سیر نمیشه

اره من میدم

اره خوبه من اوایل ازین میدادم خوب بود

بله من از زمانی که پسرم متولدشد دارم میدم تا به الان خداروشکر دوسه روز پیش هم بردم پیش دکترش ۹ کیلوشده
البته سه ماهگیش۸۷۰۰بود

همراه شیر خودم .چون اول شیر نداشتم

اره من میدم

سوال های مرتبط

مامان تیامین💗آرتین💗 مامان تیامین💗آرتین💗 ۳ ماهگی
مامان شاهانِ فندوق مامان شاهانِ فندوق ۱۱ ماهگی
مامان گل پسر و حسین مامان گل پسر و حسین ۱۶ ماهگی
مامان یسنا ومحمدجواد مامان یسنا ومحمدجواد ۵ ماهگی