چرا هر کی منو میبینه میگه شکمت خیلی پایینه طبیعیه تو دوقلو

۳ پاسخ

عزیزم یه سوال چرا باید بقیه در مورد شکم خانم‌ باردار نظر بدن اصلاً چرا این اجازه رو بهشون میدین من حتی اجازه نمیدم کسی به شکمم دست بزنه حتی از مامانم یا خواهرمم تا حالا شکممو ندیدن

منم حس میکنم خیلی پایینه شکمم از سینه هام فاصله داره.
فردا میخوام برم سونو به خواست خودم

آره عزیزم منم افتاده رو به پایین هرچی سن بارداری میره بالا افتاده تر میشه بخاطر وزن بچها باید شکم بند ببندی

سوال های مرتبط