۴ماهگی فرنی میدین ؟دکتر گفته بدین ؟؟
با شیر لبنیاتی میزارم 20 دقیقه میجوشه بعد درست میکنم
شیرخشک هرچقدرکم باشه خوبه همون باشیرمعمولی درست کن منم همینجوری درست میکنم براش خوبه
با آب میخوام درست کنم براش
بهداشت سمت خونه ما گفت با شیر پاستوریزه درست کن بده
سمت خونه داداشم برای لواش گفتن با شیرخشک درست کن یعنی بچوشه 😂
با اب
اخرش وقتي سرد شد با شيرخودت يا شيرخشك رقيق كن
اب بعد که غلیظ شد و خنک شد با شیر خشک قاطی میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.