۱۶ پاسخ

میدونی ژنتیک من الان ی عالمه ب پسرم میرسم ولی توپولی نیست ،، نرماله

بعد از ۴ماهگی دیگه بچه ها کمتر وزن میگیرن.. مثل قبل باشه که نمی شه هرماه بخوان ی کیلو وزن بگیرن..

دیگ از این ب بعد کم میگیرن ۳۰۰ تا ۵۰۰ گرم

ن عزیزم خوبه

ن خوبه پسر من ۶ ماهگی ۷۱۰۰ بود

وزن تولدش چند بود؟؟

خوبه عزیزم وزنگیری دیگ کاهش پیدا میکنه

عزیز به نظر منم نیسبت به ۴،۵ ماه های دور و برم وزن پسرت کمه،اماااا دکترا میگن نباید با هم قیاس کرد بچه هارو ،اگر بهداشت گفته اوکیه اذیت نکن خودتو
چقدر شیر میخوره؟
شیر خشکه با شیر خودت؟

خوبه که عزیزم

دختر من چهارماهگی بردم تازه 6 کیلو بود بهداشت هم گفت وزنش کمه... عذای کمکی شروع کردم باز سرما خورد طفلی فک نکنم وزن گرفته باشه زیاد

شایدم قدش بلند ک لاغر دیده میشه
اخه ۴ ماهگی خیلی وزنش خوب بوده

الان پسر من اصلا لپ در نمیاره

همسن بچمه

مهم اینه ک رو نمودار باشن

ن خیلی خوب وزن گرفته پسرم من۱۰۰گرم فقط اضاف کرداز۴تا۵ماهگیش

دخترمن چهارماهگی۵۹۰۰بود

سوال های مرتبط