من نداشتم تا الان ولی پساری گذاشتم هرازگاهی میاد
من داشتم از اول ترشح اما ی مدتیه ترشحات زرد رنگ شده اما سوزش و خارش ندارم نمیدونم طبیعیه یا نه
من دارم اما هر از گاهی
من واسه دخترم ک باردار بودم کوچکترین ترشحی نداشتم
من هنوز نفهمیدم میگن ترشح داریم منظورشون چیه 🤔😂
من ترشح اصلا ندارم
ترشحت کم نشده؟؟من نسبت به اوایل خیلی کمترشده
هرکی بود خوشبحالش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.