بچها کیا اصلن یکبارم حالت تهوع نداشتن

۲۰ پاسخ

من نداشتم چه بارداری پسرام چه الان که دختر

ممنون

من نداشتم

منم نداشتم

من بارداری اولم نداشتم

میگن اونایی حالت تهوع ندارن نینی،اشون پسره نینی شما آن تی چی احتمال داذ

در این زمینه فک‌کنم حق همه رو من خوردم

من جای همتون داشتم نگران نباشید کمم نمیشه تمومم نمیشه 😂😂

منم نداشتم اصلا

سلام منم نداشتم

منم ندارم

مرسی

دختر

من هنوز نرفتم ان تی احتمال پسر داده

جنسیت بچه چی

من سر دخترم هیچ علائمی نداشتم

والا همش اینستا نوشتع داشته باشی بارداری سالمیه 😐😐😐

هفتم پایینه ولی نداشتم اصلن
هیچ علایمی ندارم

من ☺️☺️

سلام من نداشتم

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فوتبالیست مامان فوتبالیست هفته هجدهم بارداری