کیا تهوع نداشتن و نینیشون دختر بوده؟؟

۲۰ پاسخ

من نداشتم دختر بود
ولی وحشتناک از بو بدم میومد

من ویارنداشتم دختره

من اصلا نداشتم و پسر بود

من گلم

مننن نداشتم و دختر بود

ربطی ب تهوع نداره جنسیت

من شدید داشتم و دختر بود🩷

بنظرم زیاد ربطی نداره ب حالت تهوع
من زن داداشم حالت تهوع نداشت بچش دختره و خواهر شوهرم تا روزی ک رفت برای زایمان حالت تهوع داشت بچش پسره

من ندارم از اول.انتی برام زده دختر

زن همسایمون

اتفاقا شنیدم میگن تهوع بیشتر دختره

من اصلا یه بارم حالت تهوع نداشتم مثل آدم عادی بودم ولی حیف که نموند بچم

من نداشتم اصلا

والا من تهوع تا ۹ هفته داشتم میگم شاید دخمله

من داشتم

انتی احتمال نداد بهت عزیزم؟؟

مـــن 🤗

منننننن

من داشتم دختر بود

من حسم میگ دختر

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته بیستم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی