۲ پاسخ

و منی که شش روزه پریودم

اخی ایشالله که نشی
یبار من روزه گرفتم نیم ساعت مونده ب اذان پریود شدم چقد خورد تو‌ذوقم
ولی باز هم ثوابش رو از دست نمیدی شما کار خودتو کردی دگ قسمت نبوده

سوال های مرتبط