اره عزیزم دوفامد بخور ، من مرتب دارم میخورم
دوفامد مثل پروژسترون هست
عزیزم هرچی ک دکترت تجویز کرده با خیال راحت استفاده کن نظر دکترت و قبول نداری میای اینجا از بقیه بپرسی بخوری یا نخوری ؟؟؟؟
خب خیلیا دکترشون بهشون دوفاند داده خیلیاهم نداده شما به نظر دکترت گوش کن
من بعد مثبت شدن هم خوردم البته من طبیعی بودم لکه بینی داشتم تو مقدار لکه بینی در نظر نگیر رنگشو در نظر بگیر گلم
شیافت بهت نداد،؟
ان شاءالله مثبتی
شیافت روزی دوتا کن
تاسه روز پشت سرهم دو دوز امپول تویه سرنگ بزن. قرصات سرموعدبخور
من دوفامد نخوردم اما دکترم گفت اگر لکه دیدی نترسی شیاف 8 ساعتی واژینال میگذاشتم امپولشم عصری یدونهد..این لکه نشانه لانه گزینی میشه .استراحتت درچه حده ؟؟؟ نشاسته میخوری؟؟ ببین روزی دوبتر نشاسته بخور این جلوگیری میکنه از سقط
من برای پریودی میخوردم
دوفامد جلوگیری از سقط هست من تا۱۰هفته میخوردم ولکه بینی داشتم که علتش هماتوم خفیف بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.