عزیزم چی شد آزمایش دادی ؟
سلام عزیزم تو بعد ازا نتقال راه میرفتی تند یا ارون خودتو سفت میگیری یا عادی؟ استرس نداشتی ازگوش یخیلی استفاده میکردی؟ جنینات چند روزه بودن ؟ لکه لانه گزینیم داشتی؟
نه چ مشکلی طبیعی هست شیاف همینه منم سه ماهه دارم استفاده میکنم روزی دوتا
حالم از شیاف بهم میخوره
تو مگه دارو نیستی چرا باید سر از اونجاها در بیاری آخه
نوار بهداشتی اگه زیاد بزاری پوستت رو تحریک میکنه میسوزونه و اینکه چون ترشح و شیاف روش میمونه ممکنه باعث عفونت بشه اکه مقعدی دکترت اجازه میده استفاده کن خیلی بهتره
منم مثل شما .... دکتر تاکید کرد واژینال بزار
من پد روزانه میزارم باریکه ولی در کل چربه و خیلی بده 💔💔😫😫
پرژسترون مگه مقعدی استفاده نمیکنی ؟ چرا باید روغنی شه ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.