سلام عزیزم خوبی
میشه بگی چه علائمی داری؟
سلام اجی مثبت شدی
عزیزم همه لکه بینی لانه گزینی ندارن
و بدن ها متفاوت هست
اصلا نگران نباش و استرس نداشته باشه
استراحت کن و داروهاتو استفاده کن و تغذیه مناسب داشته باش
دفعه پیش که پریود شدی هم ای وی اف بودی؟!
تو ای وی اف با اینهمه داروی پروژسترون فک نمیکنم لکه لانه گزینی منطقی باشه وجودش
منم روز ۱۳ امه فردا ،نمیدونم بیبی چک بزنم یا نه🥴هیچ حسی ندارم منم گهگاهی زیر دلم تیر میکشه از همون اول
پیش کدوم دکتر رفتید دولتیه یا شخصی؟
ببخشید عزیزم کلینیک ارمغان هزینه انتقالش چقد بود
تست بزن روزچهارده انشاالله مثبتی
عزیزم کجا ای وی اف کردین ؟
انشاءالله که خیر
به خدا توکل کن ❤️
سلام اولین بار ای وی اف کردین،؟ نازایی داشتین
عزیزم لک لانه گزینی ک همه ندارن ...من ک دلم روشنه برات همش حس میکنم مثبت میشی فردا صبح تست بزن
سلام عزیزان
قبل انتقال دارو میده دکتر
روز چند پریودی باید بریم انتقال
قبلش چکارهایی باید انجام بدیم
همه که لکندارن.منم نداشتم اصلا بهش فک نکن..من بدون علایم و ناامید رفتم ازمایش دادم کخداروشکر مثبت بود..ب دلت بد راه نده
عزیزم یکم صبرداشته باش استرس داشته باشی نمیگیره هابزن ب بی خیالی
عزیزم ب علائم نیس اصن. خودتو درگیرشون نکن. من اصن هیچ علائمی نداشتم. انشالله مثبتی
منم لک لانه نداشتم تنها علائمی که داشتم سنگینی سینم بود دیگه هیچی اونم همه میگفتن اثر داروهاست
عزیزم منم لک لانه گزینی نداشتم بعد انتقال خداروشکر مثبت شدم انشالله توم مثبت میشی
تست بزن عزیزم انشالله که مثبته
سلام عزیزم
منم لک لانه گزینی ندیدم روز ۱۳ تستم مثبت شد😎
من امروز روز 9 انتقالمه ولی علائم خاصی ندارم ناراحتم
همه که لکه بینی ندارن !
منم وقتی باردار شدم اصلا لک لانه گزینی نداشتم یه چیز عادیه شاید تو لانه گزینی لک داشته باشی شایدم نداشته باشی
عزیز استرس بخودت نده لکه بینی لانه گزینی برای همه نیس که. انشاالله که مثبتی نگران نباش
اصلا به لکه بینی نیست عزیزم یکی داره یکی نداره
انشاءالله به امید خدا مثبتی😍 یکی دو روز دیگه تست بزن
سلام منم روز ۱۱ انتقالم هست من بی بی چک زدم منفی شد 💔
شما نزدین ؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.