داغی بدن مال شیاف نگران نباش
طبیعیه عزیز اتفاقا نشونه خوبیه امیدوار باش
عادیه منم علائم پریودی داشتم ناامید شدم جواب ازمایش مثبت شد
میتونه عوارض دارو باشه یا شاید علائم بارداری
اصلا به هیچ چیزی فکر نکن توکل کن..
من خودم چنان کمردرد داشتم ک میگفتم کمرم الانه ک نصف بشه یا کامل دلدرد پریودی داشتم
منم بعضی وقتا علائم میاد و میره گفتن از داروهاست انگار
اصلا نگران نباش من هم ای وی اف کردم خداروشکر با بار اول مثبت شد
عزیزم از مصرف پروژسترون و داروهای هورمونی هست
من سر در نمیارم
ولی ایند علائم استرسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.