۴ پاسخ

منم میدم خوبه

بله من بردم فوق تخصص گف چهارتخم و بارهنگ بده هر کدوم جدا

اره اسیاب کن بریز تو اب حوش لا یکم عسل

برا سرفه خوبه نه گلو درد. من به دخترم میدم. یکم عسل میزنم که دوست داشته باشه

سوال های مرتبط

بابای ایهان بابای ایهان ۵ سالگی