۵ پاسخ

منم همینجور هستم

طبیعیه عزیزم منم همینجورم

مثلاً بدونی روزی چندبار میگیره اما سریع ول می‌کنی هی دفعاتش طولانی نمیشه

اره طبیعیه درد گذراست

آره اگر طولانی نگیره

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی