۶ پاسخ

مگه اصولش این نیست که بچه تا پایان دو سالگی شیر بخوره چرا میخوای بگیریش

چسب زدم و دهنش یه کم زنجبیل زدم دیگه نیومد

من پنج روزه از شیر گرفتم در روز اصلا نمی‌خواست دو شب بیدار شد شیر خشک و یه بار آب دادم خوابید ودو شبه بیدار نمیشه ولی در روز بی قراری میکنه زیاد نمی‌خورد ولی بازم سر گرم میشد

آب و نون بده دستش ولی شیر نه

من ۱۰ تا شیرخشک عوض کزدم اصلا نخورد میده بیرون بعضی هاشونم که عق میزد،خیلی خوبه شیرخشک بخورن

پسر منم با شیر می خوابید و به هیچ وجه شیر خشک نمی خورد.من تلخک زدم و از شیر گرفتمش. شیر خشک درست کردم و در کمال تعجب شیر خشک خورد. الانم شیر خشکی شده.از شیر بگیر پشیمون نمیشی. من واقعا راضیم.

سوال های مرتبط