میگن بچه از سر دما از دست میده و باز باعث کم آبی بدنش میشه همیشه بچیز نازک رو سرش تو خونه داشته باش
اما باز اگر زردی داره لباس ها و دمای خونه رو تنظیم کن
کلا هم دمای محیط بچه ۲۲تا۲۷
من که از همون اول کلاه سرش نذاشتم
میگن سرما میزنه به سرش بعد چشماش همش قی میکنه
هوا سرد گوشش باد میره بعد سرش هم چون موقع به دنیا آمدن سرش شکلش یه جوریه کلا بزار جمع میشه
ولی تو خونه فقط بعد حمام من میزارم چون خونه گرمه فک کن تو خونه تواون گرما خودت کلاه بزاری
نه اگه دمای خونه متعادل باشه مشکلی نداره
من از ده روزگی دیگه کلاه نزاشتم توی خونه
من ک گاهی میزارم گاهی نمیزارم
والا من دوروز بردم بدون کلا تو هوا خوب بدون باد بیرون گوش درد کرد شهر شما که دیگه خنک ترم هست
توی خونه؟
من اصلا نمیذاشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.