منم همينطور بودم دكتر گفت بايد اول شيرتو بدوشي كه يكم كم بشه بعد بچه بخوره، چون اگه زياد اين اتفاق بيوفته بچه ميترسه ديگه سينه نميگيره
سرشو بالا بگیر شیرت زیاده زیاد میره تو دهنش سرشو بالاتر بگیرحتما
دختره منم تا ی ماه خیلی اینجور میشد الان بهتره.معمولا دماغشون کیپه یا خیلی گرسنه میمونن هول هولی میخورن. یا اگه شیشه میدین سرشیشه نیم قطره براش بگیرین.اگه ام سینه رو میخوره زیاد سینه رو فشار ندین. وقتی میپره سریع برگردونید رو دستتون دوسه تا بزنید پشتش
احتمالا ب خاطر فشار زیاد شیرمون هس باید کم کم بدیم
وسط پیشونیش بده بالا یکم محکم بده بالا و بزن پشتش دختر منم همینجوریه
سوال منم هست عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.