شماها بچه هاتونو میبرین مهمونی ۳۰ نفره

۱۸ پاسخ

من از اول رفتم بردمش همه جا اذیت هم نمیشیم
به نظرم هر جوری عادت بدی بچه هم اونجوری بار میاد

ن من ک‌نبردم تا الان

من از اول بردمش مسافرت مشهد
عروسی
عقد
مهمانی
همیشه هم حرز امام جواد پیش بچه ام گذاشتم
خداروشکر مشکلی پیش نیومد
اومدم هم خونه اسفند دود کردم براش وتخم مرغ شکوندم

من خانواده شوهرم زیادندمجبورم ببرم

نه تا الان نبردم

ارع عزیزم

اره چرا نبری عزیزم ببرم دنیای اطراف ببینه

بله ميبرم

بخاطر شرایط ویروسی الان نه نمی‌برم

من دیشب مهمونی دعوت بودیم گذاشتمش پیش مامانم و رفتم
اخرای مهمونی اصرار کردن که برو بیار
اوردمش غریبی کرد و گریه افتاد
برگشتیم خونه

والا هفته پیش دعوت بودیم مهمونی ۲۰ نفر
ولی خب من بیشتر تو اتاق با بچه بودم
و البته همش نگران بودم ،مثلا وقتی میخاستن بغل بگیرنش یا ..
ولی خب زود برگشتم در حد یک ساعت و نیم موندم فقط

نه گلم

من از اول بردم مهمونی عروسی خیلی هم خوش میگذشت

من یک بار بردم... ولی بیشتر تو اتاق بودم...

من بردم ولی اگه اجبار نیست نرو بعدش بچه اذیت میشه

من که کلا تا الان مهمونی نرفته بودم
دیشب فقط چون برادرشوهرم از کربلا اومده بودن رفتم
۱۰ نفر هم نبودیم

دختر من جمعیت ببینه غریبیش میکنه نمیبرم

نه عزیزم
من حتی خونه کسیم دلم نمیخواد ببرمش چون شدیدا بعدش بی قرار میشه چن روز اذیتم میکنه

سوال های مرتبط

مامان رستاکوشولو💖 مامان رستاکوشولو💖 ۵ ماهگی
مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی
مامان آوینا🎀👼🏼 مامان آوینا🎀👼🏼 ۱۷ ماهگی
مامان 𝓶𝓪𝓱𝓵𝓲𝓷🧸 مامان 𝓶𝓪𝓱𝓵𝓲𝓷🧸 ۱۱ ماهگی