پسرم اسهال‌ تمام پاش سوخته این خوبه ؟؟؟؟؟

تصویر
۸ پاسخ

روغن جامد اگه داری بزن اول خوب بشورش بعد روغن بزن پماد اردن هم خیلی خوبه من میزنم برا پسرم

آردن در زرد خیلی عالیه من کلی پماد امتحان کردم ، این از همه بهتره

فقط روغن جامد

الفا یا کالاندولا بزن

همین مارک یدونه پماد داره سرش زده اون برای سوختگیه

سلام گلم فایده نداره کاه گل بزن سریع خوب میشه

روغن نباتی معجزه می‌کنه 😂

بشور و روغن نباتی بزن زود خوب میشه

سوال های مرتبط