بنظرتون ۶۰۰ می ارزه بگیرم برای دخترم

تصویر
۹ پاسخ

اره تمیزم هست

آره خوبه

اصلا چیز خوبی نیس نگیر

خاهرم‌کالسکه و روروئک و کریر ک اصلا استفاده نکرده بود داد ۸۰۰ ....بخدا نو بودن

خدایا به کجا داریم میریم من نو اینو 400 خریده بودم برای رایان 😑

من عین همینوگرفتم ۲۵۰

مگه دخترتون سه سال نداره

واجب نیست نخر و ضرر هم داره

لطفا بچه رو داخل روروئک نزار مضره اگ هم میزارین تا ۱۰ ۱۱ ماهگی نزار اون هم با تایم کم

سوال های مرتبط