اره تمیزم هست
آره خوبه
اصلا چیز خوبی نیس نگیر
خاهرمکالسکه و روروئک و کریر ک اصلا استفاده نکرده بود داد ۸۰۰ ....بخدا نو بودن
خدایا به کجا داریم میریم من نو اینو 400 خریده بودم برای رایان 😑
من عین همینوگرفتم ۲۵۰
مگه دخترتون سه سال نداره
واجب نیست نخر و ضرر هم داره
لطفا بچه رو داخل روروئک نزار مضره اگ هم میزارین تا ۱۰ ۱۱ ماهگی نزار اون هم با تایم کم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.