من که بچه هام تا پوشک گرفتن دو تا اولی سایر چهار موندن
سومی تا یک سالگی چهار بود بعد رفت پنج فعلا بیست ماهشه پنج مونده
تا الان که یک سال و نیمشه دارم ۴ میبندم براش
فک کنم حالا حالاها همون ۴ اندازه باشه
الان یازده ماهشه چهار میزنم ولی صبحها چون جیشش میزنه از پوشکش بیرون موقع خواب پنج میبندم
من اصلا ۵نبستم
تازه چند روز پیش 4 میبستم الان یکی دو هفتس پنج میبندم
5ماه شد 5بستم بعدشم دیگه چاق نشد استپ زد ولی تپل هنوز
من پسرم تپل 4ماه بود 4بستم
من ۴میبستم
دخترم ده کیلوعه
الان ۵ گرفتم خوبه ها
ولی خیلی آویزون میشه
انگار بزرگه براش.
دخترم یکسالشه هنوزم دارم ۴ میبندم بهش😁
دخترمن ۸نیم کیلوعه هنوزم۳میبندم
۱۴ماهگی. 🙃
تا ۲ سالگی
دخترم یسالوچهارماهشه ۴میبندم براش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.