خانما برا شیر خشک کمکی نان خوبه؟

۸ پاسخ

3تا دکتر اطفال تجویز و تاییدش کردن
راحت گیر میات
به بچه من ساخته

نه اصلا
اپتاميل خوبه

نان هم خیلی سنگینه

سرخود شیر خشک نده ببر دکتر میگه که چی خوبه خدانکرده یبوست یا اسهال میشه سرخود بدی

من اپتامیل میدم
کمکی خوب بود

والا من دادم خیلی خوب بود
فقط متاسفانه شیشه شیر رو دیگه نگرفت
مامانم هم به هممون نان داده خواهرمم به بچش نان داده

اره من کمکی نان اوپتی پرو میدم

منم نان میدم
ولی یبوست میاره.دیگه خیلی کم بهش میدم

سوال های مرتبط