در حال پختن آش دندونی پسرم
۸اسفند

تصویر
۱۱ پاسخ

بسلامتی مبارک باشه 🥰

بسلامتی باشه .
ما رشته نمیریزیم فقط حبوباته

از الان دندون در آورده دختر منم بی‌قراری می‌کنه مال دندون می‌تونه باشه

مبارکه عزیزم😍😍

ب سلامتی

دلم خاس❤️❤️

بسلامتی مبارکش باشه شما اش رشته میپزین برا دندونیــــــــ

این اش رشته اس، اش دندونی اینجوری نیست فقط حبوباته و سبزی خشک معطر

مبارکه عزیزم، به سلامتی ایشالله😍

بسلامتی مبارکه دندون دراورده

مگه رشته میریزن

سوال های مرتبط

مامان کیان ☘️ کاوه☘️ مامان کیان ☘️ کاوه☘️ ۱۳ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۷ ماهگی
مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۱ سالگی
مامان آریا🤤 مامان آریا🤤 ۱ سالگی
مامان جوجه 👶 مامان جوجه 👶 ۶ ماهگی
مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی