اره منم دیشب خوردم زمین،اما نمیدونم شکمم ضربه دید یانه،الان باید بچت به دنیااومده باشه،اگه پیاممو میخونی بگومشکلی پیش نیومده برای نی نی گلت،منم خیالم بابت نی نی م راحت بشه،خیلی اعصابم بهم ریخته ست ،نمیخوام به شوهرمم بگم که اونم مثل من بهم بریزه
بعد افتادنت تکون میخوره؟
به امید خدا چیزی نشده
دست بکش روش ببین خودشو شل میکنه اگر امروز نمیتونی فردا حتما یه سونو برو و توکل کن به خدا
بازم محض احتیاط ی سونو برید
انشالله که چیزی نیست اگه استرس داری برو بیمارستان سونو کنه
اگر کل شکم سفت بشه و زیر پل کمر و کشاله ران درد بگیره یعنی درد زایمان گرفتت یا ترشحات خونی خطرناک یا کیسه آب بازم اگر میترسی سریع برو دکتر
عزیزم درد هم داری؟
احتمالا بچه خودش رو یه طرف جمع کرده و ترسیده
اگه خدایی نکرده خونریزی یا درد نداری نگران نباش
ولی اگه نگرانی بنظرم برو یه اناستی بده نوار قلبش رو واست بذارن خیالت راحت بشه
و اینکه اون قسمتی که میگی سفت شده رو آروم ماساژ بده تا خودش رو شل کنه
انشاءالله که چیزی نیست
برو بیمارستان سونو کنن
ای وای. بهداشت برو صدای قلبشو کن.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.