چرا خودتو اذیت میکنی آیودب گذاشتی
تازه عفونتم میگری بعدش
بیچاره زنا که همش اونا بابد بچه بدنبا بیارن و …
بیکاریا بزاز بکم شوهرت به زحمت بیوفته بتونه خودشو نگه داره
از انرژی جنسیت محافظت کن عزیزم
آی مامانا یکم به خودتون بیاین
ببخشین این حرفو میزنم حیوون نیستیم که هی جفتگیری میکنیم خیلی خیلی عذر میخوام این حرفو میزنم🙃
اگه تازه گذاشتی طبیعیه چند ماها اول بعد رحمت عادت میکنه خوب میشه به دکترتم بگو دارو میده برا لک بینی اینا
با بدن بعضیا سازگار نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.