سرهمی بیمارستان دخترم چطوره؟

تصویر
۱۱ پاسخ

مبارکش باشه بسلامتی بپوشه

عزیزم قشنگه ولی بیمارستان سرهمی نمیذارن چون ناف اذیت میشه باید بلوز شلوار نخی ببری یکی هم این سبک سرهمی نخر چون پوشوندن و دراودرنش برای تعویض خیلی سخته سرهمی بگیر که از کناره های هردو پا دگمه بخوره

عزیزم خوشگله مبارکش باشه 😍

عالی بسلامتی تنش کنی عزیزم

قشنگه عزیزم. منم چندتاگرفتم ولی میگن سرهمی نمیزارن تنش کنی چون اذیت میشه واسه نافش

خیلی خوشگل و نازه 😍🥰
ان شالله به سلامتی تنش کنی عزیزم ❤️

😍 قشنگه مبارکش باشه

سرهمی اذیت نمیشه برای نافش؟

ای خودا به سلامتی بغلش بگیری

قشنگه. مبارکت باشه

خیلی نازه مبارکش باشه

سوال های مرتبط

مامان آقا پسرم💚 مامان آقا پسرم💚 ۵ ماهگی
مهتاب مهتاب قصد بارداری
مامان ارمیاجون مامان ارمیاجون هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دنیز کوچولو🥺💋 مامان دنیز کوچولو🥺💋 ۱۱ ماهگی
مامان دنیز 🌊 مامان دنیز 🌊 روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا وآینور🐣🐣 مامان نورا وآینور🐣🐣 ۱۱ ماهگی